E-Sports-P

Διερεύνηση Στρατηγικών Αντιμετώπισης Αγχογόνων Καταστάσεων σε Εφήβους  E-gamers  με χρήση Μεθόδων Μηχανικής Μάθησης

Γ. Παπαθανασίου1, Κ. Χαλκιόπουλος3,4,  Γ. Αντζουλάτος3,4, Ε. Γκιντώνη2, Γ. Πανάς1

[Περίληψη]

Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση στρατηγικών αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων σε Εφήβους E-gamers με τη χρήση μεθόδων Μηχανικής Μάθησης. Γίνεται προσπάθεια αποτύπωσης του προφίλ συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι έφηβοι καθώς επίσης και των τρόπων αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων. Η εργασία στηρίχτηκε στην Κλίμακα «Στρατηγικές Αντιμετώπισης Καταστάσεων Άγχους» (ΣΑΚΑ), όπου δημιουργήθηκε η ηλεκτρονική της έκδοση και προωθήθηκε μέσω του διαδικτυακού τόπου https://www.cicos.gr, αφού αρχικά είχε εξασφαλιστεί η σύμφωνη γνώμη των διευθυντικών στελεχών των αντίστοιχων σχολικών μονάδων. Το δείγμα της παρούσας εργασίας, αποτέλεσαν έφηβοι μαθητές ηλικιακού φάσματος 13-17 ετών από σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσω της χρήσης ειδικών προγραμμάτων υπολογιστικής νοημοσύνης (R), εφαρμόστηκαν τεχνικές Μηχανικής Μάθησης με επιλογή κατάλληλων αλγορίθμων ταξινόμησης, ομαδοποίησης και συσχέτισης. Επιπλέον, καθορίστηκαν οι παράμετροι των αλγορίθμων αυτών, ανάλογα με την περίπτωση εφαρμογής, προκειμένου να παραχθούν κανόνες εξαγωγής συμπερασμάτων/αποφάσεων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποτυπώνουν τρόπους συμπεριφοράς μιας κατηγορίας εφήβων – των αποκαλούμενων e-gamers – ως μια πληθυσμιακή ομάδα, η οποία πρόκειται να αποτελέσει ένα μεγάλο ποσοστό τις προσεχείς δεκαετίες ειδικότερα αν λάβουμε υπόψη την ανοδική τάση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών του διαδικτύου και πιο εξειδικευμένα της κατηγορίας των E-sports. Ολοκληρώνοντας, έγινε αφενός η αξιολόγηση της σημαντικότητας των εξαγομένων κανόνων/γνώσεων και αφετέρου η παρουσίασή τους  με όσο το δυνατόν  πιο κατανοητό και φιλικό τρόπο στον τελικό αποδέκτη.


1Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας (πρ. Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας), ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων

2Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

3Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

4Τμήμα Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Πατρών

 

[Poster]

[Conference Program SchoolPsych2015]

 


© The Author(s) 2015. Published by 1st School Psychology Conference Proceedings on behalf of Cicos Research Team and the Departments of Business Administration (Technological and Educational Institute of Western Greek), Psychology (University of Crete) and Mathematics (University of Patras).

This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted reuse, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.

Pin It on Pinterest

Share This