TEAM11

Διερεύνηση Αντιμετώπισης Προβλημάτων σχετιζόμενων με το Βάρος και την Άσκηση με τη χρήση Μεθόδων Υπολογιστικής Νοημοσύνης

()


Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η μελέτη αντιμετώπισης προβλημάτων σχετιζόμενων με το Βάρος και την Άσκηση χρησιμοποιώντας τεχνικές εξόρυξης γνώσης.

Αποτελεί μέρος έρευνας που διεξάγεται στα πλαίσια του μαθήματος “Υπολογιστική Νοημοσύνη” του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες και εμπιστευτικές και δε θα χρησιμοποιηθούν για κανένα άλλο λόγο πέραν της επιστημονικής μελέτης.

Για το λόγο αυτό παρακαλείσθε να απαντήσετε με ειλικρίνεια και μόνοι/ες σας.

Η συγκεκριμένα έρευνα υλοποιείται στα πλαίσια συνεργασίας:

Πριν προχωρήσετε στις απαντήσεις παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε ειλικρινής στις απόψεις σας, καθώς δεν υπάρχουν σωστές ή λανθασμένες απαντήσεις.

Απαντήστε γρήγορα, χωρίς να προβληματίζεστε ιδιαίτερα.


Η τήρηση των προσωπικών δεδομένων είναι σύμφωνη με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων του Κράτους (Ν. 2472/1997).

Όταν δημοσιευθούν τα αποτελέσματα τίποτα δεν θα προδίδει τις ταυτότητες αυτών που συμμετείχαν.


Εφόσον συμφωνείτε να συμμετάσχετε επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Διερεύνηση Αντιμετώπισης Προβλημάτων σχετιζόμενων με το Βάρος και την Άσκηση


Βιβλιογραφία

[1] Norman, G.J., Benisovich, S.V., Nigg, C.R. & Rossi, J.S., (March, 1998). Examining three exercise staging algorithms in two samples. Poster presented at SBM. New Orleans, LA.

[2] Marcus, B.H., Selby, V.C., Niaura, R.S., & Rossi, J.S. (1992). Self-efficacy and the stages of exercise behavior change. Research Quarterly for Exercise and Sport, 63, 60-66.

[3] Reed, G.R. (1994).  Measuring stage of change for exercise behavior change, URICA-E2. Unpublished Dissertation.

[4] McConnaughy, E.N., Prochaska, J.O., & Velicer, W.F. (1983). Stages of change in psychotherapy: Measurement and sample profiles. Psychotherapy: Theory, Research and Practice, 20, 368-375.

Pin It on Pinterest

Share This