P52 – ASI-R

Τεχνικές Μηχανικής Μάθησης στη Διερεύνηση Ευαισθησίας στην Ανησυχία

Α. Παπαπαύλου1, Ε. Λαγουδάκη1, Ι. Λώλου1, Ν. Σπύρου1, Γ. Φωτοπούλου1, Ε. Γκιντώνη2, Κ. Χαλκιόπουλος1,3, Γ. Αντζουλάτος1,3

 

P52_ASI-R

 

[Περίληψη]

Στην παρούσα μελέτη εφαρμόζονται τεχνικές Μηχανικής Μάθησης και Εξόρυξης Δεδομένων με σκοπό την διερεύνηση της ευαισθησίας στην ανησυχία. Τα δεδομένα συλλέχτηκαν από την συμπλήρωση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων τα οποία δημιουργήθηκαν με χρήση της υπηρεσίας Google Forms και αναρτήθηκαν μέσω του διαδικτυακού τόπου https://www.cicos.gr. Το δείγμα που συλλέχθηκε αποτελείται από  89 ενηλίκων ατόμων ηλικίας από 18 έως 28 ετών, της Κλίμακας Ευαισθησίας στην Ανησυχία (ASI-R). Η εν λόγω κλίμακα μετρά το φόβο αγχογόνων καταστάσεων που βασίζονται σε πεποιθήσεις σχετικά με τις επιβλαβείς συνέπειες των καταστάσεων που προκαλούν άγχος. Στη συνέχεια, έγινε προεπεξεργασία και στάθμιση των δεδομένων προκειμένου να μετασχηματιστούν σε μορφή κατάλληλη για την εφαρμογή αλγορίθμων Μηχανικής Μάθησης. Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το ανοιχτού κώδικα λογισμικό Weka, το οποίο περιλαμβάνει αλγόριθμους Μηχανικής Μάθησης και Εξόρυξης Δεδομένων. Επιπλέον, καθορίστηκαν οι παράμετροι των αντίστοιχων αλγορίθμων, ανάλογα με την περίπτωση εφαρμογής προκειμένου να παραχθούν κανόνες εξαγωγής συμπερασμάτων. Ολοκληρώνοντας, πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της σημαντικότητας των εξαγομένων κανόνων/συμπερασμάτων.


1Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

2Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

3Τμήμα Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Πατρών

 

[Poster]

[Conference Program Obrela 4]


© The Author(s) 2015. Published by Obrela 4 Conference Proceedings on behalf of Cicos Research Team and the Departments of Business Administration (Technological and Educational Institute of Western Greek), Psychology (University of Crete) and Mathematics (University of Patras).

This is an Open Access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted reuse, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.

Pin It on Pinterest

Share This